Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Oct 2024 10:38:50 +0300

Tere!

Järva Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/13420 
aadressile Järva maakond, Järva vald, Preedi küla, Otsa (Biopuhasti ja 
imbtunnel) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Projekteerija Vastus: AIGAR ANTSON (02.10.2024) 
Kõrvalkinnistule rajamise võimalust ei ole. Kuna Otsa kinnistu on väike, 
siis antud asukohad on kinnistu piires ainukesed võimalikud kohad kanali 
paigaldamiseks nii, et imbsüsteemi ja puurkaevu vahe jääks vähemalt 60 
meetrit. Vastasel juhul pole neid hajaasustusprogrammi raames teostatavaid 
töid võimalik realiseerida.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27132542>  (menetlus nr: 
434468), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Järva Vallavalitsus) või menetleja (HELI AADE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister